niedziela, 10 kwietnia 2022

Remont

 Od dawna wiedzieliśmy, że trzeba zrobić remont. Przez lata miałam tylko malowane, a po ślubie wyremontowaliśmy przedpokój.

Plany były. Najpierw trzeba było odłożyć trochę grosza, potem poczekać, aż się wyprowadzi Lusia, a potem zgrać termin z pracą Tomka i wolnym majstra. Jak szaleć to szaleć. Panele na całej powierzchni to dla mnie kosmos. Bo gdzieś trzeba mieszkać i jeszcze poustawiać wszystko tak, żeby było miejsce.

I jeszcze zburzyć ściankę działową, którą postawiliśmy kiedyś i zrobić nową w innym miejscu 😃

Niespodziewanie okazało się, że jak Lusia się wyprowadziła, to Tomek wraca na 3 tygodnie, a Wojtek akurat ma lukę i może przyjechać (z Gdyni!)

Od kilku dni razem z Grzesiem i Milą mieszkam u córki. W domu sajgon. Lodówka stoi w garderobie, szafki na klatce schodowej, jedna kanapa wyniesiona,  druga wydana potrzebującym.

Wybrałam kolor szafek kuchennych,p

anele w trzy sekundy wybraliśmy razem-tak to ja mogę kupować!Tomek blat i sprzęty 😃

Kuchnia to jego królestwo, niech ma jak lubi.

Rybka sąsiadki odeszła za tęczowy most kilka dni po powrocie od nas. Dobrze, że to się nie stało wcześniej.

W zeszłym tygodniu Pysia kupiła Majce taką samą. Młodzi mają dziś 12 rocznicę ślubu i z tej okazji weekend spędzili poza domem a ja miałam dyżur z dzieciakami. Obserwowałam Pana Rybkę - tak samo spała!


Mam nadzieję że Pysia za kilka dni nie zadzwoni że rybki już nie ma!

We wtorek sięgałam z najwyższej półki lekarstwa dla Grzesia. Weszłam na pufę i spadłam. Niestety tak niefortunnie, że prawym barkiem wyrżnęłam w kanapę.Już w nocy bolało tak, że nie mogłam spać.Rano nie mogłam podnieść ręki.Rtg nie wykazał złamania, a do ortopedy termin na października😱

Na szczęście już jest lepiej, choć biustonosza normalnie nie zapnę.

Od jutra urlop (muszę wykorzystać zeszłoroczny) 

Święta?Hmm, w poniedziałek wielkanocny jesteśmy zaproszeni do córki i to by było na tyle w tym roku.


A Mila szybko odnalazła się w nowym miejscu







13 komentarzy:

  1. Jak słyszę remont, to mi słabo. Zrobimy coś na górze, dół trzeba robić, dach itd. Już nie wspomnę o kasie. Po ostatnich inwestycjach, szkoda gadać. To kiedy parapetówka ? Może nareszcie uda mi się przyjechać.
    Biedna rybka !
    A tę pufę wywal przy okazji remontu 😉😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pufa nie przeżyła 🤣wyrwałam zawiasy.Będę mieć sypialnię!!😃😃😃
      Zanim będzie na czym siedzieć trochę czasu minie,ale liczę na lato 😃

      Usuń
    2. W sumie to na podłodze też można siedzieć 🤣 Ale ja też proponuję lato 🤣

      Usuń
    3. Czytanie Ci wróciło,poczekam aż minie wstręt do alkoholu 🤣🤣🤣

      Usuń
  2. No to intensywnie! trochę zamieszania, ale potem -pięknie i inaczej! Nie wspinaj się na wysokości, wiem coś o skutkach! a rybki nie są długowieczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę to mało powiedziane 😃w życiu nie przeżyłam czegoś takiego.najlepiej byłoby wynająć coś na miesiąc,wywalić wszystko i robić na spokojnie.No,ale na szczęście nie ja w tym siedzę.
      I już się cieszę na efekt😃😃😃
      Ty też właziłaś?

      Usuń
  3. Jeżeli chodzi o zapinanie biustonosza to ja po tym, czy mogę go normalnie zapiąć poznaję stan mojego rzs:/

    Remonty to nie moja bajka, ale czasem trzeba a potem jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję.na codzien człowiek nie docenia,a potem jak się nie może pod...rapać🤣 to zauważa co ważne.
      Odliczam dni do tego pięknego widoku 😃

      Usuń
  4. Mysle, ze remont to rewolucja --ale za to potem jest pieknie i tak , jak chcielismy.Nigdy w zyciu nie przezylam remontu .Ale za to przeprowadzalam sie 13 razy( w tym raz radykalnie , bo o 16 tys km dalej).Z jednej strony to jest dobre bo czlowiek pozbywa sie wszelkich nigdy nie uzywanych "przydasiow ", a z drugiej to gorsze niz wojna,bo przez nastepne pol roku nic nie mozna znalezc.
    Mam nadzieje, ze dotarlam do mojego docelowego domu i juz nie bede sie przeprowadzac ani remontowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi przydasiami to fakt,łatwiej się pozbyć.
      Już nie mogę się doczekać efektu końcowego 😀

      Usuń
  5. Remont. Żona zaczyna drążyć temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😃😃 jedni drążą,inni na żywioł 😀

      Usuń
  6. Mnie też czeka remont w sypialni ale ja mam także okno do wymiany koniecznie. Znajomy polecił mi zamówić na https://milewski.com.pl/okna-pcv/, oni mają najlepsze okna właśnie jak i drzwi. Jak będę wymieniać w całym domu kiedyś to na pewno też zamówię właśnie od tego producenta. Wysoka jakość a rozsądne ceny mają.

    OdpowiedzUsuń