wtorek, 12 kwietnia 2022

Wtorek

Tak sobie dzisiaj pomyślałam, że za bardzo nie mam co narzekać na ten remont. Mieszkam sobie u Toli, jestem tylko od przynoszenia jedzenia i ewentualnych decyzji. Dostaję zdjęcia i nagrania z postępu prac.
Wczoraj wpadł do mnie Tomek z bukietem róż, chociaż mówiłam,
 że ten remont to i tak najpiękniejszy prezent urodzinowy i nic więcej nie potrzebuję.


 Wieczorem pojechałyśmy z Zolinką do bar a boo na pizzę i drinki (przy trzech czwarty gratisy jak nie skorzystać?🤣) Potem ściągnęliśmy jeszcze moja siostrę. Taki babski wieczór bardzo dobrze robi na psychikę😃

Dziś jedziemy  wybierać kolor farb i łóżko do sypialni.Uznalismy, że 140 szer wystarczy.Jak już będzie wszystko gotowe pomyślę o reszcie (stół z krzesłami, garderoba,półki na książki itd) 

Jakoś nie czuję, że to Wielki Tydzień. Dobrze że mam wolne i do pracy, w w tym tygodniu, idę tylko w czwartek.
Staram się wiadomości czytać w stopniu minimalnym. Wojna przeraża mnie każdego dnia. U nas też nieciekawie – duchowny, który powinien mówić ludziom o Bogu powtarza kłamstwa smoleńskie. W jakimś plebiscycie mały śmieszny człowieczek otrzymał tytuł człowieka roku. Kiedy Polacy zmądrzeją?


16 komentarzy:

  1. Misiu! To i ofe mnie mnostwo urodzinowych serdecznosci@ 🌹🥂Tski temont to szczyt marzen2🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też życzę dużo zdrowia i miłości oraz szybkiego końca remontu! 💐

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki remont z daleka jest jeszcze do wytrzymania

    OdpowiedzUsuń
  4. Remont z daleka: żyć nie umierać 🤣 No tak młode małżeństwo, to łóżko 140 wystarczy. Oj półek na książki musi być dużo 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pies nie mam mieć wstępu do sypialni! O!
      I już to widzę ;D:D

      Usuń
    2. Mojej przyjaciółki mąż wprowadził taki zakaz i skrzętnie się tego trzyma. Ale jak ktoś zapomni i tym, to pieski za każdym ! razem zostawiają niespodziankę dla pana ( po jego stronie łóżka ). I tylko w takim przypadku niespodzianka jest w domu!

      Usuń
  5. Miśko, spóźnione, ale nie mniej serdeczne życzenia urodzinowe! Zdrowia, (s)pokoju, miłości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boję się że pozostanie nam tylko modlić się o zdrowie bo o mądrość już trochę za późno. My tutaj mamy Jędraszewskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o Jędraszewskim pisałam:(
      A tak lubiłam jego wykłady z filozofii (był wtedy biskupem pomocniczym i wykładał na UAM w Poznaniu)
      Zresztą jak Bortkiewicz, którem też nieźle odwaliło. Aż wstyd.Zresztą Bortkiewicz taka sama "gwiazda":((

      Usuń
  7. Piękny bukiet!
    Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy13/4/22 15:14

    J też nie lubię karzełkow a najgorsze są wytatuowane konusy-dziadersy feee. Prawdziwy facet zaczyna się od 180 cm,wszystko poniżej ...to tragedia:) Najgorsze są niestety remonty klitek gdy meble w domu. Jak remont to od zera. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń