sobota, 30 marca 2024

Świąteczny czas

Aż boję się otwierać messengera bo zewsząd płyną obrazki metodą kopiuj - wklej. Zamiast tego wolałabym  kilka słów od serca.

Dla mnie to trudny czas, bo pójdę jutro do kościoła z Grześkiem i będę mieć świadomość, że przez swój wybór nie mogę w pełni uczestniczyć. A jednak mam poczucie, że Bóg w Którego wierzę, Który oddał za mnie życie nie skreśli mnie , bo wybrałam Miłość i nie potrafię, nie chcę żałować.

Martwię się o mojego tatę - od czterech tygodni na oiomie. Najpierw padaczka alkoholowa, sepsa, zachłystowe zapalenie płuc. Respirator, potem traheotomia...strach, gdy dzwonił telefon. Czas odwiedzin 13-14 i 17-18 W niedzielę najpierw byłam z Pysią, potem z siostrą - czasem spojrzał, ale nawet nie wiem, czy poznał. W czwartek szok - przyjechałam, przytomny, chciał mówić (zrozumiałam tylko, że chciał wyjść do wc ) pisać  - oczywiście nie ma mowy, bo za słaby.Szybko połączyłam się z siostrą przez kamerkę, żeby chociaż go zobaczyła jak przytomny - poznał, uśmiechnął się

Wczoraj kolejna dobra wiadomość - zjadł kleik i marchwiankę (do tej pory karmiony przez sondę)Co dalej nie wiem, ale nic nie zależy ode mnie.


Dla wszystkich świętujących - Zdrowych, pełnych  miłości i spokoju Świąt. Doceniajcie każdą chwilę spędzoną z najbliższymi. 




11 komentarzy:

  1. Wiesz Misiu, że przytulam ! Życzę przede wszystkim spokoju , miłości. Wiesz, że On nas kocha i nikogo nie skreśla. Jesteś dla siebie zbyt krytyczna. Znasz moje zdanie ... Jesteś ważna i dobrze, że żyjesz w miłości i z miłością .
    ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie powtarzam;* Szykuj bęzę (na dniach ) ;D

      Usuń
  2. Wiesz, co Franciszek powiedział o takich sytuacjach.
    Mam nadzieję, że już niedługo będziesz mogła Pana Jezusa przyjąć.
    Tata jest silny!
    Niech będzie dobrze!
    Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas świąteczny to czas rodzinny. Ciesz się rodzina, miłością, dobrem, nawet jeśli niektóre sprawy są trudne. Pozdrawiam ciepło. 🐥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każda taka chwila na wagę złota , pozdrawiam również ;*

      Usuń
  4. Przytulam😘
    Mimo wszystko dobrego świętowania i dużo zdrowia dla taty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudny czas. Ale poki Tato żyje jest szansa na krok naprzód.
    Pan Bóg jakoś wszystko ostatecznie pewnie wyprostuje po swojemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie powtarzam - przecież wiem, że ma dla naszego życia wspaniały plan i to, co się dzieje jest częścią tego planu. Czekamy, pozdrawiam

      Usuń
  6. Trzymaj się Dzielna Istoto, mam nadzieję, że z Tatą lepiej?

    OdpowiedzUsuń