poniedziałek, 14 marca 2022

poniedziałek

 Nowa rzeczywistość jest sprawdzianem dla wielu. Szlag mnie trafia, gdy widzę, że rząd się grzeje w działaniach Polaków. Z przykrością słuchałam w przychodni rozmowę rejestratorek, że Ukraińcy tyle dostają za darmo, a dla swoich tyle nie ma, nosz cholera! Podsumowaniem mem.




Rozmawiamy też Grzesiem, żeby miał normalny pogląd na to, co się dzieje - w tej sprawie bardzo musimy mieć rękę na pulsie.

Na szczęście o wiele więcej dobrych wiadomości. Ludzie otwierają serca i domy. My też nie jesteśmy obojętni.

W sobotę zrobiło się słonecznie - okna aż wołały o mycie (nie lubię) więc zakasałam rękawy i poszło. Pięknie jest, ale dziś mam katar i boli gardło ;( A mam wolne za  pracującą sobotę! 

Odpoczywam, czytam 


Pan wyjechał, to ja chodzę z Milą.Ale w taką pogodę to sama przyjemność 😀







Piękne jest 😃

Wczoraj po raz pierwszy od zabiegu poszłam na pływalnię (mamy z Grzesiem karty Multisport, a pływalnia 10 min spacerem od domu) Było super, wszystko widziałam! Teraz już na pewno będziemy chodzić częściej.

Mąż pojechał. Nie wiem, czy kiedykolwiek nie będę reagować emocjonalnie. Ostatnio kupił bilety z Poznania, ale to był koszmar. Z Poznania do Niemiec, potem do Danii a dopiero potem do Norwegii. Trzy samoloty, długo czekania. Z powrotem tak samo. I problem, bo jeden samolot odwołany i już cały plan się rypie. Tym razem kupił bilety z Gdańska, bezpośrednio do Norwegii, ale za to wyjechał już wczoraj. Jedyny plus, że teraz mniej więcej mogę obliczyć kiedy będzie w domu. Łatwiej planować jakiś wyjazd.

Niedługo trzecia rocznica ślubu, Tomek już kupił bilety do Włoch. Moim zadaniem znaleźć w Neapolu wszystko, co warto zobaczyć. Nie potrafię się tym cieszyć i planować, bo z tyłu głowy mam sytuacje w Ukrainie. I ciągle nadzieja, że to się szybko skończy. Oby

Kupiłam Grzesiowi buty na wiosnę, już większe niż moje! Rośnie nam chłopak ;D

 A jak u Was? Co dobrego? Dajcie się poznać. ;D

Miłego poniedziałku







12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. czytałam ciekawe recenzje, poprosiłam na gwiazdkę ;D

      Usuń
  2. Trzecia rocznica? Nie wierzę... Książkę czytałam, dołująca. Pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zeszłym roku Tomek nie mógł uwierzyć, że druga ;D
      Czas zaiwania, ważna każda chwila :D
      Uściski

      Usuń
  3. nie miej wyrzutów, umartwianie się nic nie pomoże, jedź!No, Tomek Ci może przyłożyć biczykiem rocznicowo, i Ty jemu.
    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się rozglądać z biczykiem 🤣🤣😃

      Usuń
  4. Czas leci ,Miska, korzystaj z kazdej chwili--wyjezdzaj ,zwiedzaj odpoczywaj ile sie da i kiedy sie da!
    U mnie nastal czas urodzin--juz po: synowa, ja , wnuczek i syn.Za tydzien --corka i zaraz drugi wnuk.
    Zaczela sie jesien-nadal cieplo ( czasem do 32 stopni) ale noce juz chlodne.
    Trzeci rok wybieram sie do Polski i same przeszkody, jak nie pandemia to wojna.A czas leci.Nie wiem, kiedy w koncu uda sie poleciec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądaliśmy zdjęcia jak byłaś z nas😃, Grześ mały,nie pamięta.Mam nadzieję,że się uda w tym roku 😘

      Usuń
  5. Oglądałam serial...
    Jest pięknie mimo wszystko. Trzeba się cieszyć, na pohybel wszystkim popaprańcom tego świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pięknie..
      Znacznie ograniczyłam oglądanie wiadomości.
      Robię co mogę,a resztę trzeba zostawić za sobą.
      🙂Pozdrawiam

      Usuń
  6. Zaćmienie umysłu to jest u mnie zamiast zamieścić komentarz wysłałem wiadomość.
    Powtarzam więc że przez chwilę nosiłem koszule i t-shirty Młodszego. To się juz nie powtórzy bowiem Młody nabrał tzw męskiej sylwetki i teraz koszule mógłbym ubrać ale na marynarkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza ! 🤣 To już trzy lata ? Niemożliwe!!!

    OdpowiedzUsuń