piątek, 25 lutego 2022

Odebrałam wyniki

 W końcu przyszły moje wyniki.

Oczywiscie,gdy je odebrałam nic nie zrozumiałam.Na szczęście była moja lekarka(mój punkt pobrań jest tam, gdzie przychodnie specjalistyczne) i rzuciła okiem. Najważniejsze - to nie rak.We wtorek mam wizytę,ustalamy co dalej.

Teraz jedziemy do Sopotu.Cieszę się,że jadę że spokojną głową.

Ze spokojną jeśli chodzi o mnie,ale trudno być spokojnym w obliczu tego,co się dzieje.

Rozmawialiśmy już z Grzesiem, żeby miał rzetelne informacje.Nie chciałam, żeby został z tym sam.Doskonale wyczuwa nasze emocje, a przecież ma dostęp do informacji w tv czy internecie.Zwrocilismy też uwagę na różne nieprawdzie  fake newsy. Na szczęście bez problemu wczoraj po pracy zatankowałam, choć w ciągu dnia dostawałam informacje, że kolejki na stacjach niemiłosierne.

Niech to się szybko skończy😓


Zdjęcie z internetu

15 komentarzy:

  1. Byłam wczoraj wieczorem zaskoczona ilością ludzi na "naszej" stacji, jeszcze tańszej o 20 gr niż dziś rano, a wjechaliśmy z musu, po drodze. Córka mówiła mi potem ,ze rozmaite fake newsy latały po świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie!wczoraj kupiłam 20 gr taniej.dzis też ponoć pustki w sklepach.Mam nadzieję,że to się szybko skończy 😓

      Usuń
  2. Najważniejsze
    To nie RAK a nie tak;)

    Bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę jak stajfon zmienia! oczywiście,że nie RAK😃 i się cieszę,uff

      Usuń
  3. Uffff!!! U nas były wariacje na stacjach, a we wszystkich samochodach tylko opary 😁
    Sytuacja mnie przeraża. W szkole dzieci przerażone . Trzeba rozmawiać z nimi bardzo delikatnie.
    W domu strach- dorośli synowie....

    OdpowiedzUsuń
  4. Milusieńko! To najważniejsze, to to, na co czekałam! Ciesz się Sopotem! : no Tomkiem też:) My od pn do śr w Poz. na wizycie kontrolnej! tez pełni nadziei, że O>K> Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, a ja miałam mieć wizytę kontrolną w poniedziałek, ale przełożyłam przez wyjazd.Pozdrawiam, trzymam kciuki za Lucka:D

      Usuń
  5. Najważniejsze- TO NIE RAK. Ogromnie się cieszę:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przynajmniej u Ciebie dobre wiadomości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jeden kłopot z głowy.
      Reszta przeraża;(

      Usuń
  7. Najważniejsze, że wyniki w porządku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;** Tak do końca w porządku nie są.Ale najgorszego nie ma i to najważniejsze;D

      Usuń