niedziela, 15 maja 2022

Podróż rocznicowa

 Już na początku roku Tomek kupił bilety na rocznicowy wyjazd.A potem nagle wyskoczył remont i imprezy nam się zdublowały.

Już nawet zastanawialiśmy się,czy nie zrezygnować z wylotu,ale aż mnie ściskało na myśl,że mam darować tyle kasy.No i wszystko inne mialam już ustalone - opiekę nad Grzesiem i Milą,urlop z pracy(jeszcze zeszłoroczny,więc już naciskali) wolne Tomka.

Kilka dni temu dotarło do mnie(pewnie Tomek mówił,ale nie pamiętałam) że lecimy z Warszawy,a nie z Poznania!

Nie wiem, czy kiedykolwiek takie wyjazdy nie będą mnie stresować, ale na pewno nie pomogło oglądanie starych odcinków chirurgów, które opowiadały jak bohaterowie lecieli samolotem, który  się rozbił.

Zolinki narzeczony wrócił do szpitala🤬😓 niestety rana się babrała, trzeba było odciąć następny kawałek.Mam nadzieję, że teraz zajmą się nim lepiej.


13 komentarzy:

  1. Cudnego wyjazdu!
    Zapewniam cię, że samolot doleci bezpiecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy w Warszawie,czekamy na lot.juz jestem spokojna😃
      Buziaki

      Usuń
  2. Cudownego wyjazdu! Nie stresuj się kochana, tylko ciesz życiem i czerp z niego pełnymi garściami! Gdybym wiedziała, że tak się stresujesz, zaproponowałbym, że polecę za Ciebie 🤣🤣🤣 A Ty do opieki nad moimi chłopakami 🤣🤣Buziaki ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety,zmiana nazwiska na bilecie jest zbyt kosztowna😃😃poza tym ja muszę wykorzystać zeszłoroczny urlop,więc rozumiesz,że po prostu muszę lecieć😘
      Zdrowia dla Krzyśka,cierpliwości dla Ciebie😃😃

      Usuń
    2. No jak musisz, to cóż zrobić 🤣🤣🤪🤪 W sumie przecież ja urlopu nie mam to co mi za pomysły chodziły po głowie 🤣🤣🤣
      Krzysiek słabo, cierpi ...
      A ja dam radę , silna baba jestem.
      Cudownego wyjazdu. Czekam na zdjęcia !

      Usuń
  3. Pięknego wyjazdu i cudnych chwil na urlopie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pięknie i niesamowicie zaskakująco 😀

      Usuń
  5. Miska, swiat jest tak piekny, ze trzeba sie nim cieszyc poki mozemy,ogladac i chlonac co sie da.A samoloty ? Na drogach ginie dziesiatki razy wiecej ludzi niz w katastrofach lotniczych.Zaden strach jeszcze nikomu w niczym nie pomogl.Gdybym ja bala sie latac, nie wytknelabym nosa z domu prawie. Duzo pieknych wrazen!! I napisz gdzie jestes..

    OdpowiedzUsuń
  6. Misiu! Cudownych wrazen i samych przyjrmnosci!✈

    OdpowiedzUsuń