środa, 13 lipca 2022

czas się zatrzymał

 Bo to przecież niemożliwe, żeby minęło tyle czasu!

Koniec głównego remontu, koniec szkoły.

Dziś koleżanka mnie zapytała, czy się pogniewaliśmy , że jej zamknęłam dostęp do bloga.Tamtego!

I co mam zrobić? Rzucić pisania całkiem się nie da. Nowy adres miał zacząć nową historię, ale coś czytelników mało (albo komentujących) Z jednej strony nic dziwnego, przecież prawie mnie tu nie ma. Z drugiej może już nic ciekawego nie piszę.

Nie umiem pisać tylko dla siebie - choć i to ważne, bo jednak pewne rzeczy wiem, gdzie znaleźć.

Może mnie będzie więcej i częściej ;D



37 komentarzy:

  1. Ja też się już martwiłam, że remont cię pochłonął . Pisz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewien sposób pochłonął 😃
      Teraz siadam,podziwiam, delektuję się efektem.W życiu nie miałam tak pięknie. Pozdrawiam 😃

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Racja...ale zaraz urlop,wyjazd😃a jeszcze o Neapolu muszę! O Wezuwiuszu😃

      Usuń
  3. Anonimowy13/7/22 22:27

    Ja swojego blogspota zamknęłam i przeniosłam się w inne miejsce, ale ciebie czytam zawsze! I obiecuję się tu odzywać bo wiem że to dla ciebie ważne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13/7/22 22:28

      Komentarz pisała niezalogowana Noelka😁

      Usuń
    2. Widziałam na FB😉buziaki

      Usuń
  4. Zawsze Ci mówię, że masz lekkie pióro ! Pisz, my będziemy czytać i komentować ! Jak Ciebie mało, to i nas mało. Czekamy z niecierpliwością na nowe posty !

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14/7/22 04:45

    Czas pędzi jak szalony! A Ty pisz, dużo, mało, ale pisz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, a nie wystarczy, że czytam? Nienawidzę pisać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytasz?😃😃😃no widzisz,a ja widzę ścianę.i kilku wiernych.Choc zdaje sobie sprawę,że są też tacy,którzy nigdy nie komentowali,więc nawet nie wiem,że istnieją 😃

      Usuń
    2. Wiem, rozumiem. Miło jest człowiekowi jak widzi odzew. Poprawię się, ale tylko trochę:).

      Usuń
    3. dziękuję , doceniam;D

      Usuń
  7. Anonimowy14/7/22 12:18

    Też czytam😀. Masz lekkie i ciekawe pióro, pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Misia! No wreszcie🙂A jakies malutkie foto po remoncie🤔? Czas tak pedzi,ze podejrzewa, że Ziemia zaczęla się krecic szybciej! Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę, przemyślę choć jedną ;D:D ściskam

      Usuń
  9. Anonimowy15/7/22 11:47

    ja też czytam i oczekuję nowych wiadomości, też obiecuję, że będę komentować . Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renato, skąd Cię przywiało? Lubię poznawać moich czytelników;D

      Usuń
  10. Dylemat piszących - czy jest jeszcze dla kogo ?
    To normalne, wiem to po sobie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę nie rezygnować!!! Duża strata by była. Cudownie Pan pisze.

      Usuń
    2. Antoni! Nie wyobrażam sobie przestrzeni blogowej bez Ciebie ;D
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Anonimowy15/7/22 16:27

    Czytamy!!!!!!!!!!!
    Mietek

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja jakoś lubię dla siebie, bo wszystko tak szybko ucieka z pamięci... a jeśli przy okazji ktoś przeczyta, to tyż piknie 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę, niby jasna sprawa, a dopiero teraz mnie olśniło. Robi się blog podróżniczy - fakt, będę mieć tu wszystko pod ręką!

      Usuń
  13. Ej, ja też Ciebie czytam. Pisz jak najczęściej 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  14. W wakacje nieco się człowiekowi nie chce. A pisać to już w ogóle. Dlatego ja ustawiam sobie (w chwilach jak mi się chce) posty do publikacji, jak przychodzi chwila publikacji wciskam jeden przycisk i gotowe. Bo mam pewne zobowiązania ,,recenzenckie". :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest myśl ;D machnę od razu pięć i od czasu do czasu wrzucę ;D pozdrawiam

      Usuń
  15. Anonimowy25/7/22 22:17

    Bo ja pamiętałam stara nazwę, a ta nowa niby taka prosta, i pamiętam że coś z malinami, ale co dokładnie to już nie :)

    OdpowiedzUsuń