sobota, 23 lipca 2022

Urodziny Zolinki

 Pięćdziesiątka to szczególny czas.Starsza córka wymyśliła imprezę niespodziankę z motywem przewodnim piratów z Karaibów.

Wczoraj Asia (Zolinka) dostała list


Po chwili zaskoczyła ,że trzeba jednak ODPOWIEDNIO UŁOŻYĆ, żeby przeczytać

Okazało się,że to ja jestem pierwszym oficerem😀😀😀

Od 14 wykonujemy zadania.Najpierw zawiozłam Zolinkę do Piotra który już dwa miesiące jest w szpitalu.

Nałożyli akcesoria i..


Teraz porwałam  ją i Viola zajęła się nami profesjonalnie.


Potem przez jakiś czas będziemy się szwendać, żeby zdążyć na miejsce w odpowiednim czasie...

Cdn




15 komentarzy:

  1. Anonimowy23/7/22 18:55

    Pierwszy oficerze nie tchórz i wstaw swoje zdjęcie również😁 bo jak piszesz zajęła się nami😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny czas, brawo wy!

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, a gdzie zdjęcie pierwszego oficera ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23/7/22 20:35

    Wszystkiego dobrego urodzinowo dla Zolinki!
    Mietek i ŹonaMietka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mietku i Żono Mietka🤪😁

      Usuń
  5. Miałam napisać komentarz, a wysłałam w wiadomości:) ( tak jakoś w telefonie dziwnie mi wyszło) więc piszę jeszcze raz : Szczęścia i spełnienia dla Zolinki! ( ależ Ona śliczna!) A dla reszty- cudownej zabawy i czekamy na C.d.n.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu😘 z tym śliczna to pojechałaś hihi ale dziękuję pięknie😘♥️💙🫂

      Usuń
  6. Zgadzam się, 50tka to czas szczególny. Wszystkiego NAJ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Klarko mając takich ludzi w koło nawet daleko wszystko jest super😁😘 dziękuję, ściskam

      Usuń
  8. Zolinka nie jest w stanie podziękować wszystkim.cos ja rozłożyło😭miała 39.9
    Napisze później

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybenko te 39.9 to był tylko wstęp do 42.5🤪😁

      Usuń
  9. Zawsze podziwiam wenę podpowiadającą takie szalone pomysły.

    OdpowiedzUsuń