poniedziałek, 14 listopada 2022

Gdańsk


 Niespodzianka była taka, że pojechaliśmy do Gdańska.

W hotelu pyszne jedzonko i gorąca (co wcale nie jest takie oczywiste) sauna.

Mieliśmy trochę czasu tylko dla siebie, bo już dziś wracałam do domu.

Oddali nowy kawałek drogi i z Sopotu do Poznania mam 3,5 godziny! Miodzio ;D

Jutro Tomek wylatuje na 2 tyg do pracy, ale teraz już na spokojnie ;D

Lusia zrobiła mi twardy reset w telefonie i pomogło o tyle, że mogłam zainstalować nowego fb i messengera. Na odzyskanie starego konta nie mam szans;( 

W związku z tym Gżegżółka też nieaktywna  i nie mogę nic z tym zrobić.

Trudno, zawsze jeszcze można @ ;D

Kto zechce, ten mnie znajdzie

8 komentarzy:

  1. Kto kocha, ten znajdzie ! Znalazłam ! ♥️ I znowu ( jak za dawnych czasów 😉) pierwsza !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra robota ;D
      Ale to ja Cię znalazłam ;D

      Usuń
  2. Umie Tomek niespodzianki sprawiac🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wchodze przez fb, tam twoja strona, twoj link na malinowo i juz jestem na blogu. Kto chce znajdzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak długo ta strona będzie wisieć, bo nie mam do niej dostępu;(
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Taki czas dla siebie jest bezcenny. Wyrwać się z domu i nie liczyć godzin. A technika jak to technika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im jestem starsza tym bardziej cenię sobie swobodę. Ostatnio czytałam list pewnej kobiety, która narzekała, że córka ucieszyła się, że mama idzie na emeryturę, bo już zaplanowała, że mama przejmie opiekę nad wnukami ;/

      Usuń