sobota, 19 listopada 2022

Pierwszy śnieg

 Już od dawna zauważyłam, że lubię jak pewne przedmioty są na swoim miejscu. Kubki w szufladzie też mam poukładane tak, że po prawej stronie stoją te ze złotym paskiem. Rolety, jeśli są opuszczone, to też do równej wysokości. A teraz zaszalałam i pomalowałam sobie paznokcie tak, że sama sobie się dziwię 😀 


Niespodziewanie zima zaskoczyła i to nie tylko drogowców 😐Tomek zły na siebie,że nie przyszykował auta na zimę ,ale przecież miał na głowie egzamin! Kupiłam zimowy płyn do spryskiwaczy i umówiłam się na zmianę opon, ale niestety dopiero na 1 grudnia. Jeśli pogoda się utrzyma to do pracy w poniedziałek pojadę autobusem.

Wczoraj miałyśmy spotkanie lejdis ( Grażka,Zolinka,Becia, Igła i ja) i niespodziewanie od jednej dostaliśmy piękne kalendarze. Mój wygląda tak


Jestem zachwycona i okładką i kolorem, choć ulubionym jest zawsze czerwony. Byłam bardzo wzruszona.

W środę Zolinka pokazała mi w necie bardzo ładne kolczyki. Przypomniałam, że niestety ja mam dziurki robione przez ciocię, przebijane igłą na pyrę i to tak krzywo, że kolczyków nosić nie mogę. Na to Aśka zadzwoniła do znajomej kosmetyczki i umówiła mnie na 17:00 na przebicie uszu! Na moje protesty, że trochę za stara jestem na taką zabawę stwierdziła tylko że gadam głupoty i że ona pójdzie ze mną żeby przypilnować,  żebym nie uciekła z fotela żeby przytrzymać mnie za rękę.

Bolało! Ale goi się fajnie i pewnie na gwiazdkę dostanę jakieś piękne kolczyki 😀

A dziś od rana pojechałam z sąsiadką na saunę (Natalia urodziła córeczkę 460 g i mała potrzebuje stałej opieki. Ma już 12 lat i nie jest warzywem jak mówili lekarze.-dziś przyszła pani do opieki wytchnieniowej, więc skorzystaliśmy) a potem na zakupy z Tolą i Grześkiem - młody rośnie tak, że spodnie które kupiłam niedawno już za krótkie 😐

Kilka godzin chodzenia, udane zakupy i jeszcze nagroda:

 


Teraz siedzę sama (Grzesiu u taty) otulona kocykiem, Milcia grzeje nogi


Jeszcze nie zdecydowałam, czy coś poczytam czy obejrzę. 🙂🙃 Dobry czas

10 komentarzy:

  1. Pierwsza! Idę czytać 🤣😉😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie śliczne ( jak do ślubu 😁), kolczyki jak po Komunii 🤣🤣🤣 Brawo Ty! Kalendarz przepiękny !!!!
    Co do opon przemilczę 😱

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejnego ślubu nie planuję 😀😀kalendarz się przyda,zwłaszcza,że straciłam wszystko jak zresetowalam komórkę 😐teraz będę zapisywać od nowa.

      Usuń
  3. Ale piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki😀do tej pory raczej bordowe lub czerwone,więc na początku było mi dziwnie😀🙃

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk i Milunia to cudny sposób na labę. Czegoś jednak nie rozumiem ...na spotkaniu Lejdis Grażki i Igły nie było ... A kalendarze chwytają za ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Zolinka 😁

      Usuń
    2. To była raczej informacja dla czytaczy, że Lejdis to teraz nasza piątka. Nie zawsze przecież udają się spotkania w pełnym składzie, zwłaszcza że Igła daleko. Tym razem spotkania Lejdis w okrojonym składzie.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Najbardziej zaskoczył mnie Tomek, który najbardziej lubi bordowe, a jednak tymi też zachwycony ;D
      chyba zostanę przy nich na dłużej ;D

      Usuń