piątek, 11 listopada 2022

Fagbrev

 Strasznie nerwowy miałam ten tydzień. Od poniedziałku Tomek zdawał egzamin w Norwegii - 5 dni! W wielu miejscach pracy wymagany jest dokument tzw -fagbrev. Przed pandemią zdał pisemny, a teraz praktyczny.

O ile nie martwiłam się o wykonaną pracę, bo wiem, że jest dobrym fachowcem ,to już o język bardzo. Norweskiego nie umie, tylko angielski, ale przecież musiał jeszcze znać  słówka branżowe.

Egzamin był bardzo wyczerpujacy, do wieczora pracowali, a potem jeszcze uzupełnianie dokumentacji. Zamienialiśmy kilka zdań dziennie, widziałam jaki był zmęczony.

Oceny są trzy- nie zdał, zdał dobrze, zdał bardzo dobrze.

Przed chwilą zadzwonił. Zdał dobrze!😃

Nie mógł mieć najwyższej oceny, bo nie zna języka i coś tam w papierach nie umiał, ale prace wykonał super.

Dziś nie spałam do 4😱 Nerwy. Jak byłam młoda (hehe) nie miałam z tym problemu Wystarczyło przyłożyć głowę do poduszki i już miałam odlot. Teraz nie raz zarywam nockę😐a potem wyglądam jak zombi.

Właśnie zakupiłam rogale-u nas to tradycja i jadę do Sopotu - Tomek wraca tylko na 3 dni do Polski, a potem znów na 2 tyg do pracy, szkoda czasu do przyjazd do Poznania(samoloty z Gdańska mają lepsze połączenie)

Wczoraj miałam ucztę 😃Na mojej łące wyrosły piękne czubajki kanie, czyli po naszemu sowy😃Najpierw porobiłam zdjęcia i popytałam, czy na pewno są to te grzyby, a nie te jadalne tylko raz😃





A jak już urosły tak, że były piękne talerze, to miałam pyszny obiad 




Zaraz Sołtys zabiera Grzesia, a ja jadę nad morze😃

13 komentarzy:

  1. Mniam
    Choć nigdy nie jadłam:)

    Cudnego świętowania egzaminu;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesso rybeńka jak to NIGDY nie jadłaś najlepszego schabofszczaka na świecie???

      Usuń
    2. Jak to?????
      Rybeńko, to niewyobrażalne :D

      Usuń
  2. Gratulacje dla Tomka!!!
    I piękngo oraz słodkiego wspólnego czasu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Tomka ! Świętujcie ! Macie co ( Ty, że Tomek zdał, Tomek, że ma najwspanialszą żonę). 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha;D przeczytam mu, jak tylko wyląduje ;*
      dzięki

      Usuń
  4. Gratulacje. a teraz swietujcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, właśnie dojechałam do Sopotu, Tomek ląduje w nocy -będę czekać ;D

      Usuń
  5. przekaż gratulacje i napisz czy się nie otrułaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, żyję i nic nie boli ;D
      został jeszcze kilka, ale poczekam aż urosną, żeby były talerze i mam dwa obiady ;D
      I dziękuję

      Usuń
  6. Gratulacje dla Was Obojga. Dla Ciebie za wsparcie i miłość. Dla Tomka, bo cudnie zdał.

    OdpowiedzUsuń