wtorek, 18 stycznia 2022

Jestem ważna i nie jestem za stara.

Ludzie mnie nie przestają zadziwiać. Trener zorganizował wyjazd na ferie zimowe. Były zapisy, wpłaty (po 100 zł) a całość miała się zamknąć w kwocie 900.Tydzień obozu sportowego - cena do przyjęcia. Niestety, obóz odwołany, bo część osób nie wpłaciła i nawet nie dała znać, że rezygnuje. Grzesiu bardzo zawiedziony. My w tym czasie zaplanowaliśmy sobie wypad do Karpacza na 4 dni. Nie ma możliwości zmiany pokoju na większy, ale na szczęście Lusia ma teraz takie godziny pracy, że się Grzesiem zajmie, żebyśmy mogli pobyć sami.

Za to, już wiem, panowie nie odpuszczą mi wyjścia do kina na bajkę (Sing 2) Jakoś dam radę ;D

Jak patrzę na moją historię, to najwięcej zmian dokonało się w ostatnich 10 latach. To pokazuje,  że nigdy nie jest zły czas, żeby zadbać o siebie, żeby być szczęśliwym, żeby się zaakceptować, żeby walczyć o przyszłość.
 Mam fajną rodzinę, pracę, którą bardzo lubię i w której jestem ceniona, przyjaciół, znajomych.  Oczywiście, ze chciałabym więcej, że mam mnóstwo marzeń , a wiem, że część z nich nie ma szans się spełnić. Ale co z tego? Warto marzyć  ;D

29 komentarzy:

  1. Pierwsza!!!😁
    Niech Ci się wiedzie w nowym miejscu, Misiu 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo D
      Dobrych życzeń nigdy dość, pozdrawiam

      Usuń
  2. O druga! Nigdy nie jest za późno na zmiany. Pozdrawiam z Zakopanego. A Ty jesteś ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja im jestem starsza, tym bardziej doceniam to, co mam. I mam marzenia też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im jestem starsza tym chcę więcej, jakby apetyt na życie wzrastał. Czasem człowiek dostanie jak obuchem w łeb, wtedy ceni bardziej jeszcze :D

      Usuń
  4. Kurcze, Miska, nie strasz! ;) Jak to tak, przeniesc sie i nie zostawic namiarow, tylko "jak zechcecie to znajdziecie"?! Ja jestem technicznie uposledzona i juz mialam pisac pod starym adresem ze potrzebuje konkretnych namiarow. :D No ale znalazlam... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że znalazłaś ;D Jakby co to tamten jeszcze powisi ;D
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Taka plakietka powinna wisieć na lodówce, żeby co rano sobie o tym przypominać.
    Nie cierpię takich "niespodzianek", nie dziwię się, że Grześ mocno zawiedziony.
    Dobrego czasu w górach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to znaczy ‚nie ma szans się spełnić’? Same się nie spełnią, ale jak zawalczysz, nigdy nie wiesz, co ugrasz. Oraz dzień dobry w nowym miejscu🙃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życia nie wystarczy na wszystko ;D
      Ale jestem zachłanna, zrobię wszystko co się da ;D
      Oraz miło Cię widzieć*

      Usuń
  7. Dziękuję za rozjaśnienie tła. Przyjemnego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, miło mi sprawiać, że Goście czują się tu dobrze;*

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. hmm, mam nadzieję na aktywny pobyt, chyba nie będę wypoczęta ;D
      Ale na to liczę;D:D

      Usuń
  9. Cudny urlop. Liczę na zdjęcia, ponoć burze śnieżne już w drodze :) A Grzesio biedny. Mój kornik niedawno podobny zawód przeżył. Miał jechać na zawody, 12 godzin przed trener się wygadał że zapomniał zgłosić na listę. Takich rzeczy się nie robi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o mamo!szok! Dzieciaki bardzo przeżywają takie rzeczy;((
      Zdjęcia będą!pa

      Usuń
    2. Bardzo, masz rację. Ale mnie też to dotknęło mocno. Na szczęście było minęło, a w Pl piękna zima.

      Usuń
  10. Misiu! Jesteś dla mnie najlepszym przykładem, że wszystko może się zmienić na lepsze! Jesteś bardzo ważna i zasługujesz na wszystko co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;D Pogłaskałaś moje serce;D

      Usuń
  11. Brawo za jasne tło . Czarne źle mi się kojarzy, tak samo zdjęcia czarno białe. Wspaniałego pobytu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile się namęczyłam, żeby zmienić te ustawienia!!
      :D
      Jutro ruszamy, ale raczej nie zapowiada się tak pięknie jak u Was;*

      Usuń
  12. A raki macie?
    No chyba, że nie za bardzo w góry... (Syn był tam dopiero co i mówił, że zasadniczo potrzebne raczki, ale Śnieżka to już raków wymaga dla bezpieczeństwa).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My w raczkach i na trasie i w mieście. Jest tak ślisko, że mimo antypoślizgowych butów jak na lodowisku.

      Usuń
    2. Nie mamy raczków.Tak naprawde to nasz pierwszy wyjazd zimą i raczej nastawiamy sie na podziwianie i spacery.

      Usuń
    3. Ładny mi spacer 🤣

      Usuń
    4. Śnieżka PRAWIE zaliczona😏🤣😃

      Usuń
  13. Jak sama stwierdziłaś, nie jesteś stara, ale ja niestety już tak. W luty skończę 67 i wzrok już nie ten, tym bardziej, że nie mogę wyrobić sobie nowych okularów. Dlatego proszę, jeżeli możesz zwiększ tekst, bo ciężko się czyta. Szkoda, że obóz Grześka nie doszedł do skutku, ale na szczęście jest tak młody, że jeszcze niejeden przed nim. Ważne jest by mieć marzenia, bo trudno spełniać coś, czego się nie ma. A każde spełnione, to sukces i tym się ciesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń