czwartek, 20 stycznia 2022

Karpacz

 Najpierw wizyta w rehasport i kolejny zastrzyk w łokieć.Tym razem bez znieczulenia,bo ponoć lepszy efekt.Na ból okład z lodu.Potem droga do Karpacza.Siła rzeczy ja musiałam kierować.Pogoda zimowa,czyli śnieg,zawieje zamiecie!

A my jesteśmy ciepłolubni!!

Odpoczywamy,zwiedzamy😀



Kupiliśmy też wino na wieczór😏
Okazało się, że nie ma korkociągu...
Po dwóch godzinach coś mnie tknęło.Zeszłam do kuchni, otworzyłam pierwszą szufladę ...jest! Cud😃🤣
Nie pierwszy raz tak mamy😏😃





21 komentarzy:

  1. Zawsze myślałam, że jestem ciepłolubna. Ale kocham zimę w górach ( nad morzem też 🤪). Cudownego wyjazdu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam czapki(nie noszę,ale kupiłam na wszelki wypadek i schowałam nie wiem gdzie)Nie mam raczków,czy raków (na szczęście też nie czyraków 😏🤣)Nawet nie wiedzialam, że cos takiego jest.Za to jestesmy odpowiedzialni i nie leziemy na szczyt nieprzygotowani To po prostu nasz czas😃

      Usuń
  2. B.dzielna jestes! w taka pogodę👏Niech ręka nie boli Tomka, w Reha są dobrzy fachowcy👍Korzystajcie sobie w pelni z tego wypadu we dwoje!😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jeździć autem.Na miejscu mieliśmy byc o 15, byliśmy godzinie później.Nie bylo źle,widzialam co działo się w Łodzi,czy Krakowie.
      Ale widoki są cudne,a śnieg w gorach ma swój urok😃

      Usuń
  3. Jak jesteś w Karpaczu to polecam wycieczkę do Kalevali - wioska fińska w Borowicach, 4 km za Karpaczem. Znajdź na Fb- cudowne miejsce,trzeba bilety online rezerwować. Domek Muminków, psy husky, renifery i cudownie opowiadający Michał- był kiedyś moim kierownikiem :) polecam !!My wybieramy się do Karpacza 3.02 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy na ile nam czas pozwoli😃
      Buziaki

      Usuń
  4. Pięknych chwil razem! 🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś w Chorwacji kupiliśmy wino. W małym miasteczku prawie godzinę szukałem korkociągu, aby je w domu otworzyć. Po zakupie z poczuciem sukcesu wkroczyłem do domu. Siadam przy stole wyciągam korkociąg oraz wino. Próbuje się przymierzyć. Pudło. Butelka miała zakrętkę zamiast korka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak kiedyś nawet do sąsiadki poszłam pożyczyć,a potem córka mi powiedziała, że ma swoj w pokoju🤣

      Usuń
  6. W Karpaczu byłam kilkakrotnie, ale zawsze latem i jesienią. Góry są piękne o każdej porze roku. Ale zdobywanie ich jednak przekładam na cieplejszą pogodę ;)
    Ciesz się wspólnym czasem: Wy i góry ;)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie jest, opiszę po powrocie.Jestem przeszczęśliwa 😃

      Usuń
  7. Pięknie. Wypoczywajcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehhh, Karkonosze. Kocham o każdej porze roku❤️ Bawcie się dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tu po raz pierwszy, jestem zachwycona.❤️😘

      Usuń
    2. Tak myślałam, że zmienisz zdanie .

      Usuń
    3. A ile teraz ciuchów musze kupic!😱a moze jeszcze na nartach pojeżdżę 🤣🤣

      Usuń
    4. Po sezonie będą wyprzedaże 🤪 ja na nart nigdy !

      Usuń
  9. Zmartwiło mnie, że czapkę kupiłaś i nie nosisz. Głowę przeziebisz, a ona się jeszcze przyda na resztę życia. Udanego pobytu w Karpaczu.

    OdpowiedzUsuń