niedziela, 30 stycznia 2022

WOŚP

 Jak co roku gramy. 

Grzesiu niestety wczoraj 38;( Dziś już lepiej, po południu bez temperatury, ale nie chcieliśmy ryzykować. Dmucha tak, że wszystko lata, a Mila biegnie tylko na łąkę na chwilę i z powrotem do domu.

Najpierw pojechaliśmy pokibicować młodszym rocznikom, które rozgrywały turniej i tam zasililiśmy puszkę, później do mojej biblioteki (coś nabyłam, coś oddałam - książki, które pójdą w inne ręce, a u mnie kurzyły się bezsensownie) oprócz tego  co rusz jakieś wirtualne skarbonki  - Tymka, Lęckiego, Precla. Dzielimy się chętnie, zwłaszcza, że nie raz korzystaliśmy ze sprzętu (czy badań - Grześ, Dawidek, Mikołaj i Maja mieli przesiewowe badania słuchu)

Jutro idę na jeden dzień do szpitala (ot dalsza diagnostyka i pobranie wycinka, lub wycinków) Myślimy pozytywnie, będziemy się stresować później (a może nie)

Spakowałam już szlafrok, koszulę, skarpetki z napisem  na podeszwie - jeśli to czytasz to nalej mi wina ;D

Rano Tomek zawiezie mnie na izbę. Jestem nastawiona bojowo i tym razem nie dam się zbyć i będę się upierać na pobranie krwi i założenie wenflonu na leżąco. 7 lat temu  odpuściłam, bo pielęgniarka tłumaczyła się brakiem miejsca (dwa miesiące wcześniej nie było problemu) i zbierali mnie z podłogi, a ręka wyglądała tak:




Cóż honorowym krwiodawcą nigdy nie będę , igły w moich rękach wywołują u mnie atak paniki. Ale będę dzielna ;D

12 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o igły, mam tak samo. Jak ktoś się upiera, a potem zbiera mnie z podłogi, powtarzam : a nie mówiłam ? Księżniczki tak mają 🤣 Nienawidzę !!!! Nie widać moich żył i prawie zawsze jest cyrk. Za diagnostykę 👊👊👊♥️♥️♥️
    A porządki na półkach trzeba robić ( jak będziesz miała za pusto , zapraszam !).
    A WOŚP cóż widziałam tyle sprzętu, że nie dyskutuję z głupkami ! Trzeba pomagać i koniec, kropka.
    Czyżbym znów była pierwsza ? No chyba nagroda ( uśmiech właścicielki bloga ) się należy 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustawiłaś powiadomienia? ;D
      Pandemia trochę wyhamowała kwestowania uliczne. W moim domu kultury okrojona akcja i sprawdzane paszporty covidowe! Ale fajnie, że jak ktoś chce zawsze znajdzie sposób. Uśmiechy masz ile chcesz:D
      Buźka

      Usuń
    2. A można ustawić ? Jak ? 😁 Grać można i z domu, jak ktoś chce, znajdzie sposób.

      Usuń
  2. Bo trzeba grać

    Po prostu,!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia dla Grzesia i spokoju dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mdleję, ale rękę nie raz miałam podobną, bo żył nie mam- zmaltretowane chemią...
    Trzymaj się, Kochana, a dla Grzesia dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki:) Niech naleja winka czerwonego:) ) po pobraniu krwi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymałam kciuki już wczoraj, ale mi komentarz wcięło❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki 😘😘😘. Fajnie,ze jesteście😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że wszystko już jest OK z tobą i u Was w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOOOOOOOOOOOO udało się nareszcie wpisać komentarz. Dobry znak:)

      Usuń