czwartek, 26 stycznia 2023

Siam Park

Tym razem planowanie wycieczek należało do mnie, ale uznaliśmy, że jeden dzień poświęcimy na to, co chciałby robić Mateusz. W sumie to później nie byłam pewna, czy dobrze zrobiłam, że się na to zgodziłam, bo Mati wymyślił wyjście do parku wodnego, największego w Europie! -klik
darmowe piankowe makarony , kamizelki, parasole.za dodatkową opłatą szafki, ręczniki , szybsze wejścia na zjeżdżalnie (jak na lotnisku, osobna kolejka)




Od razu powiem że Park to nie jest rozrywka dla takich jak ja, którzy korzystają tylko z trzech czy czterech zjeżdżalni. Ja po prostu boję się utopienia. I na nic  przekonywanie, że jestem bezpieczna. Oczywiście wszystko jest piękne, pogoda super, leżaki do opalania w wielu miejscach, lecz dawać tyle kasy za bilet tylko po to, żeby się poopalać, to trochę bez sensu. Ale chłopacy korzystali na maksa i uznali ten dzień za super wyjście i nie żałowali straconego czasu


Ta zjeżdżalnia mi się podobała, a zwłaszcza ten kawałek w rurze wśród otaczających ryb.
A na tą to nawet strach było patrzeć


Niespodziewaną atrakcją były foki, które robiły wszystko żeby zwrócić na siebie uwagę




A to zdjęcie z internetu. Pierwsza zjeżdżalnia na którą weszłam i już na górze wiedziałam, że to nie był dobry pomysł. Już patrząc w dół czułam się jak skoczek na belce startowej. Wrzeszczałam tylko kilka sekund, bo potem woda zalewała mi twarz.😁



Mimo że styczeń to ludzi jednak było dość dużo, od razu mówię nie wyobrażam sobie wyjścia do takiego parku latem, kolejki do zjeżdżalni muszą być niebotyczne. Jak opowiadaliśmy w domu to Grześkowi i Dawidowi tak się zaświeciły oczy, że jeśli uda nam się tam pojechać jeszcze, to na pewno będzie to męskie wyjście, a kobiety pójdą na plażę😄

p.s. Dla Klarki  -można i nogami w dół ;D:D - zdjęcie ze strony :

https://wakacjenatenerife.pl/parki-rozrywki-na-teneryfie/


11 komentarzy:

  1. Pierwsza! Idę czytać 🤣

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko ! Słabo mi 🤣 Niestety to nie moja bajka. Zjeżdżalnie 😱

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale opalanko?😁 albo leniwy spływ ?😆🤣

      Usuń
    2. To tak ! Ale wspomnienia z dwóch zjeżdżalni 😱 i postanowienie : nigdy więcej 🤣

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ufff, czyli nie tylko ja taka ...rozważna ;D

      Usuń
  4. głową na dół?! Aaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można i nogami w dół -specjalnie dla Ciebie zdjęcie ;D

      Usuń
  5. W takiej rurze to klaustrofobia nie grozi :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Park piękny, atrakcji mnóstwo, ale nie wszystko zachwyca. Rura odpada, mam złe wspomnienia.
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń