sobota, 7 stycznia 2023

Teneryfa

 W Tomka firmie jest apartament na Teneryfie z którego mogą korzystać pracownicy. Zwykle terminy są zajęte 3 lata do przodu. Któregoś dnia Tomek zadzwonił do mnie z pytaniem czy nie Chciałbym polecieć na Teneryfę na 10 dni Niestety termin jest tylko w styczniu. Tylko głupi nie chciałby lecieć do ciepłych krajów w czasie kiedy w Polsce zimno😄

O tym apartamencie wiedzieliśmy tylko tyle, że są trzy sypialnie i basen który jest na cztery apartamenty. Zastanawialiśmy  się, czy nie zabrać Grześka, ale uznałam, że piąta klasa to poważna sprawa i nie chciałam żeby miał potem zaległości. Oczywiście wiązało się to z tym, że Lusia nie może z nami lecieć, bo ktoś musi pilnować Grześka i psa. Michał ma na studiach akurat sesję egzaminacyjną, Asia z Adamem absolutnie nie mogą wziąć urlopu w tym czasie, udało się tylko Mateuszowi   Kupiliśmy wcześniej bilety  na samolot i wczoraj nadszedł ten długo oczekiwany dzień. Pobudka o 5:00 rano, bo jeszcze musieliśmy dojechać do Modlina, a potem 6 godzin lotu.

Nawet nie było tak źle, Tomek tylko raz zwrócił uwagę rodzicom dziecka żeby nie kopało w jego siedzenie a potem ja chyba trzy razy spojrzałam znacząco -naprawdę tak trudno przypilnować??

Na początku byłam załamana. Zrobiło się nagle biało i lecieliśmy w białym puchu

Później zdrzemnęłam się godzinkę, A jak otworzyłam oczy zobaczyłam to

Pół godziny przed lądowaniem
I już nasza wyspa

Auto które wypożyczyliśmy miało być inne, ale nie narzekamy😄
Chwilę musieliśmy poszukać gdzie nasz adres
Wejście do głównego holu

Nasza kuchnia

Sypialnia
Część jadalna która.... nie ma dachu
Schody prowadzą na górny taras i na basen

Widoki przepiękne
Pokój dzienny
Pierwsza łazienka z wanną
Druga łazienka z prysznicem
Pokój Mateusza
Górny taras



Zapomniałam zrobić zdjęcia w dzień ale teraz wygląda to tak





Dzisiaj poszliśmy na długi spacer, chcieliśmy zrobić zakupy i poznać okolice. Wyszło jakieś 15 000 kroków Bardzo mi się to podoba













Tylko te robale...🫨🫤😵‍💫

14 komentarzy:

  1. Kochana ! Zasługujecie na takie wakacje ! Odpoczywajcie, korzystajcie, bawcie się ! Widoki przepiękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obudziłaś wspomnienia! Uwielbiam Kanary! Byłam na 4 wyspach i na wszystkich mi się podobało! Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze ciekawa jestem temperatury w styczniu. Przy okazji możesz napisać?

      Usuń
    2. Anonimowy8/1/23 11:55

      Ja też jestem ciekawa. Czy można kąpać się w oceanie i jakie noce i poranki. Czy chłodne. Ewa

      Usuń
  3. piękna miejscówka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wylądowaliście w raju!

    OdpowiedzUsuń
  5. przez dziesięć dni to się i ogarniecie z wszystkimi wyspami )) i odpoczniecie. super ta miejscówka, w sensie apartament. ładuj generatory )) i fajnej Teidy.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnego czasu! Dla mnie WK to najlepsze (klimatycznie) miejsce na Ziemi:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Misia, nie masz pojęcia, jak ja się cieszę, że masz taki fajny urlop:) Tyt potrafisz docenić takie rzeszy i cieszyć się z najmniejszego drobiazgu. Ten apartament z 'przyległościami" jest super. Odpoczywaj, ciesz się słońcem i wspólnie spędzonym czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W dzień 22 stopnie w cieniu😁 Na Teide było 0

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow i jeszcze raz wow! Przepięknie! I widoki i apartament, i pogoda - wszystko super. Cieszę się razem z wami

    OdpowiedzUsuń